Tuesday, December 2, 2008

ape daa....~~~~~

x byk nak kata...
cuma nak lepaskan geram.....!!!!


WHERE ARE U GUYS DURING CONVO DAY??????????????
where are u?????
where are u?????


kata nak jumpa masa cnvo....haram x nmpk....yg tersermpak dgn kita cuma mim ngan lin jer....
sedey tol la....
nth bila leh jumpa lg...
walaupon dekat,tp time constraint beb....

wawawawawwawwawa~~~
gileerr sedihh.....
sape x sedih angkat tgn....

xde sape angkat....kita tau sume org pon sedey.....
wawawawawwawwa.....

nk gather 4 d next convo x taula zaman bila....




xpelah, ASSALAMUALAIKUM..........(nada kuciwa)

4 comments:

K.A.T.H.Y said...

aku dpt amik gmbr ngan mima ngan peda.. ngan remy je...
kakma?? sombong..tgh amik gmbr ngan ludin.. aku ajak tak mau!

korang r.. x mau kontek2..
hp aku time konvo la kredit rm 0.00..
klu tak..dah lame aku kontek korg..

aku usehe gak kontek ekin gune hp abg aku..kontek liza jugak..
haraaammmmm tak angkat...

kalau boleh diputar kembali waktu ituuuuuuu~~

haLyZaQiut said...

katy,kita hanya nampak awk skali imbas jer...
ketika awk berlari2 mncari dan mengejar pelangi...
ekekeke~~

K.A.T.H.Y said...

Tau...aku pon nmpk ko ngan dila time tu tgh jln dlm line..
time tu aku ibarat layang2 terputus tali nya..
dan hanyut di bawa lautan manusia..
dan cuba melawan arus..

haLyZaQiut said...

amboi3...byk dpt bunga haritu...
adi bg x...??